Azon gondolkozom, hogy visszatérjek-e a blog.hu-ra. Nincs semmi gond a Blogspottal, csak azt vettem észre, hogy itt régen a blog.hu-n olyan sok hozzászólás érkezett egy-egy írásomhoz, egészen érdekes kis viták alakultak ki, mostanában pedig odaát talán ír 1 vagy 2 ember hozzászólást, de többen nem nagyon. Lehet, hogy azért is van, mert ma már milliónyi könyves blog van, ráadásul ott van a moly.hu is, és én egyébként sem vagyon az önreklámozásban olyan profi. Na mindegy.

Egyébként utoljára Egressy Zoltán könyvéről, a Százezer eperfáról írtam bejegyzést, ami egy baromi jó kortárs magyar regény. Érdemes azt is olvasni ám, nem csak világirodalmat. 

Most a Körkép 2014-ről fogok írni, ami az elmúlt év kortárs magyar íróinak novelláit szedte össze, pontosan negyvenet, és nagyon változatos, mind témájában, mind minőségében.

Teljesen más: közben alakul a filmes karrierem is, habár elég lassacskán. Az év elején készítettünk egy rövidfilmet, amit én írtam, rendeztem, gyártottam, blablabla, és azóta nyertünk vele két kicsit fesztiválon is, most pedig úgy tűnik, eljut a Filmhétre is, ami nagyon nagy öröm nekem. Külföldön is próbálkozik a film, remélem, az 5 fesztivál közül bejut az egyikre. 

Íme a trailere:

Még valami más: lehet, hogy a mai naptól írni fogok a 7ora7.hu-nak színház kritikákat, nagyon remélem, hogy menni fog, szeretni fogom, és jókat fogok írni. :)

Nos, azt hiszem, ezt akartam most kiírni magamból.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása